9 gru 2017

Manicure hybrydowy na zimę - Semilac, Cosmetics Zone


Winter is coming! Z tej okazji przedstawiam Wam manicure hybrydowy idealny na zimową porę i niezbyt czasochłonny do wykonania, gdyż wiadomo, że przed świętami tego czasu zawsze i na wszystko brakuje.

W roli głównej Intense White 003 od Cosmetics Zone oraz zwykły, sypki brokat w srebrnym kolorze (zakupiony w sklepie papierniczym).

Na bazę Semilac nałożyłam 3 warstwy Intense White 003 (Cosmetics Zone), pomijając środkowy palec. Brokat na małym i serdecznym palcu nakładałam do połowy paznokcia na nieutwardzony top coat Semilac, następnie całość utwardziłam w lampie i ponownie nałożyłam top coat Semilac nieco grubszą warstwą, aby brokat na paznokciach nie odstawał i nie był ostry (co grozi np. zaciąganiem ubrań czy rajstop). Na środkowy paznokieć nałożyłam top coat Semilac (bezpośrednio na bazę) i posypałam  go srebrnym brokatem (nie utwardzając topu!). Po nałożeniu brokatu całość utwardziłam w lampie UV LED 24W (30 sec.) i ponownie pokryłam topem. 


Jak Wam się podoba taka propozycja na zimę? :)

4 komentarze:

  1. Ładnie! Kojarzy się z grudniowym śniegiem ☺
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) oby spadł w tym roku chociażby na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, uwielbiam biel, jednak sama jej nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) do bieli na pznokciach trzeba się przyzwyczaić :)

      Usuń