17 gru 2017

Ziaja - moc oliwki i świetlika


Ziaja jest jednym z moich ulubionych producentów kosmetyków do pielęgnacji. Mam ich całkiem sporo; kremy do rąk, kremy i toniki do twarzy, kremy do ciała, kremy pod oczy, peelingi itp. Bardzo lubię tę firmę, ale jej produkty mają swoje plusy i minusy.

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam delikatny, drobnoziarnisty peeling z liści zielonej oliwki oraz dwa produkty do pielęgnacji oczu; jeden w formie żelu ze świetlikiem, drugi w formie kremu z oliwki.


Peeling z liści zielonej oliwki okazał się być dla mojej mieszanej cery strzałem w dziesiątkę. Ma piękny, delikatny zapach, działa oczyszczająco i nie podrażnia skóry. Jest również wydajny i łatwo się zmywa a przede wszystkim nie przesusza

Cena: ok. 10 zł/200 ml.

Szczerze polecam go osobom o wrażliwej cerze, borykającymi się z problemem suchych skórek np w strefie T czy na policzkach. Świetnie sprawdza się również jako delikatny peeling na dłonie.




1) Ziaja Bio-żel pod oczy i na powieki ze świetlikiem

Żel spełnia swoje zadanie: koi, nawilża, redukuje oznaki zmęczenia, sprawia, że oczy niezależnie od pogody nie puchną i nie łzawią. Jest również niedrogi i wydajny; jego niewielka ilość wystarczy do wysmarowania powiek jak i okolicy pod oczami. Pięknie napina skórę. Niestety w moim przypadku powoduje lekkie pieczenie oczu, mimo tego iż nie ma z nimi bezpośredniej styczności. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale trwa kilka sekund.

Cena: ok. 8 zł/15 ml.



2) Ziaja naturalny oliwkowy krem pod oczy i na powieki

Jego działanie jest przybliżone do Bio-żelu ze świetlika. Również koi i nawilża, napina skórę, redukuje oznaki zmęczenia, oczy nie puchną i nie łzawią. Krem nie powoduje u mnie pieczenia; jest delikatny i szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu, nie lepi się. Jest też wydajny

Cena: ok. 8 zł/15 ml.

Kremu i żelu używam na zmianę. Z obu jestem bardzo zadowolona i na pewno sięgnę po nie jeszcze nie raz. 
Znacie to uczucie kiedy rano zrobicie piękny, czasochłonny makijaż, a głupi wiatr czy mróz niszczy wszystko powodując potok łez? Te dwie niewielkie tubki pozwolą Wam zapomnieć o tym problemie.


A czy Wy testowaliście już, któryś z tych produktów? 
Może macie swoich innych ulubieńców z Ziaja?

7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam ich produkty! Szczególnie upodobałam sobie serię "Liście manuka" i kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Liście manuka" to moim zdaniem jedna z lepszych serii :) Też ją bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki marki Ziaja i tak jak pisała poprzedniczka seria Manuka jak dla mnie jest najlepsza i aktualnie to właśnie jej używam ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń