6 sty 2018

Purederm Animal Masks - maseczka rozjaśniająca "LIS"


Maseczka rozjaśniająca LIS od Purederm okazała się być ciekawą i zabawną formą pielęgnacji twarzy. Maseczka jest wyjątkowa i wyglądem nie przypomina żadnej używanej przeze mnie do tej pory. A jak z działaniem? Przekonasz się czytając dalej :).
Poza zabawnym designem maseczka ma świetne właściwości pielęgnacyjne. Byłam szczerze zdziwiona, że moja twarz po niej była świeża i nawilżona a jej koloryt znacznie się poprawił. A to wszystko po jednej niewinnie wyglądającej maseczce nałożonej na twarz na 20 minut! Po zdjęciu maseczki dobrze jest rozsmarować pozostałą esencję i poczekać aż się wchłonie. 

Niby wszystko ładnie i pięknie, ale na twarzy maseczka nie wygląda tak dobrze jak sobie wyobrażacie :). Myślałam, że będę wyglądać jak taki śmieszy, słodki i niewinny lisek a wyglądałam jak jakieś mocno rozjechane zwierzę. Nawet mój chłopak się mnie wystraszył. No cóż, czego się nie robi, żeby pięknie wyglądać :). Polecam i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak jak mi.

Maseczka zawiera: ekstrakt z kawy, ostrokrzewu paragwajskiego i lotosu indyjskiego, witaminę C oraz korzeń lukrecji

Cena to ok. 13zł jednak mi udało się kupić ją za niecałe 8zł na promocji w hebe :). Poza lisem mamy do wyboru również wydrę, tygrysa oraz pandę.

Na odwrocie opakowania dla zabicia czasu możemy rozwiązać sobie sudoku. Oczywiście od razu się za nie zabrałam, ponieważ kocham sudoku.



A Wy próbowałyście już tych maseczek? 
Jakie są Wasze wrażenia? :)

18 komentarzy:

  1. Ale sliczny lisek! Widziałam te maseczki,ale jakoś nie moglam się przekonać do zakupu,bo Myslalam ze poza ładnym opanowaniem ich działanie jest słabe. Chyba teraz się skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tych maseczkach ale nie miałam jeszcze okazji ich przetestować :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tej akurat jeszcze nie widziałam, koniecznie muszę ją przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą maseczką jeszcze się nie spotkałam, uwielbiam za to suchą małpę i maseczkę bąblującą (masująco-oczyszczającą)

    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie słyszałam o tych, które wymieniłaś :) wszystko przede mną jak widać ❤️

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Też kupiłam te maseczkę na promocji, teraz czekam na idealny moment, by ją wykorzystać. Muszę przyznać, że nie zauważyłam tego sudoku, ale świetna sprawa :D

    ladartystyczny.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozjechane zwierze hehehe:D może panda by lepiej wyglądała.. Pozdrawiam

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak to wyglądało w moim przypadku :D

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. muszę w końcu i ja wypróbować tych masek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki bajer z tym sudoku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo! Uwielbiam sudoku więc dla mnie strzał w 10 :)

      Usuń