3 paź 2018

Artdeco | Baza pod cienie do powiek - mój NR1



W codziennym pędzie często brakuje nam czasu na takie rzeczy jak poprawa makijażu. Ja osobiście nie lubię tego robić a poprawa mojego make upu kończy się co najwyżej zmatowieniem twarzy odrobiną pudru. Po całym dniu niepatrzenia w lustro często wracam do domu z odbitym na powiekach tuszem bądź kredka.... Bez odpowiedniej bazy cienie dosłownie spływają nam z powiek i rozmazują się w jej załamaniu.

Jeśli chcemy temu zapobiec to pod puder na powiekę polecam nałożyć bazę pod cienie z Artdeco.


Działanie:

Baza radzi sobie doskonale z utrzymaniem cieni, kredek, eyelinera itp. na powiece przez calutki dzień. Nie roluje się, łatwo ją nałożyć i jest bardzo wydajna. Makijaż na bazie trzymał mi się najdłużej 28 godzin bez żadnych poprawek (po 28h został zmyty, ale na pewno wytrzymałby nieco dłużej). Uważam, że spełnia swoje zadanie w 100 a nawet 101% i wartko ją wypróbować :). Ja używam jej już ok. 8 lat w międzyczasie testując bazy innych firm, które w porównaniu z Artdeco zawiodły.


Zapach/konsystencja:

Baza jest konsystencji gęstego kremu. Pachnie trochę jak męskie perfumy czy inny kosmetyk dla mężczyzn :)



Wygląd zewnętrzny/opakowanie: 

Opakowanie jest jak dla mnie jedynym minusem tej bazy. Na początku, gdy jest pełna, łatwo sięgnąć po nią palcem, jednak w połowie jest to mocno utrudnione w szczególności dla osób z długimi paznokciami. Wówczas polecam nakładać ją wierzchnią stroną paznokcia bądź specjalną szpatułką (do kupienia praktycznie w każdym sklepie kosmetycznym).



Sposób użycia:


Bazę nakładamy na czystą i osuszoną powiekę i pod łuk brwiowy. Potem na oczy nakładamy puder i dopiero potem cienie.


Cena/Gdzie warto kupić? 

W zależności od sklepu ceny wahają się od ok. 19 zł (+ koszt wysyłki) do nawet 40 zł.
Ja zazwyczaj zamawiam bazę na allegro bądź kupuję w pobliskiej drogerii za 24,90 zł (taka drogeria typu "no name"). W dobrej cenie jest również w Douglas (ok. 25 zł).



Próbowaliście już tej bazy? A może macie inne ulubieńce w tej dziedzinie? :)

10 komentarzy:

  1. Słyszałam, że ta baza jest naprawdę bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest :) Ma wiele pozytywnych opinii ale również z własnego doświadczenia wiem, że jest niezastąpiona :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej bazie do powiek. Mi się sprawdza natomiast ta nowa z Fenty Beauty. Jest ona matująca i zazwyczaj zamiast na twarz to nakładam ją na powieki. No i niestety droższa. Ale tej bazy również z chęcią przetestuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fenty Beauty? Nie słyszałam, ale muszę sprawdzić :) Dziękuję <3

      Usuń
  3. Czytalam o niej dużo pozytywnych opinii ale sama jeszcze nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam trochę o tej marce, ale nie miałam jeszcze ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam jedynie tej bazy jeśli chodzi o Artdeco. Reszty kosmetyków też nie znam, ale jeśli są równie dobre co baza to się skuszę :)

      Usuń
  5. Mam tą bazę i ogólnie jestem z niej zadowolona ;) chociaż raz czy dwa nie chciała ze mną współpracować ;P
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się tak zdarzyć, że baza komuś nie podpasuje :) Każdy ma inne oczekiwania w stosunku do kosmetyku i inną cerę, która potrafi mieć przeróżne preferencje :)

      Usuń